Gaaahh

Igår så gick jag och mikaela till tempo och skulle handla men som vanligt har den där skit affären ingenting :) Så vi gick till ica och köpte lite grejer, paj, choklad och cappuccino. Sen gick vi förbi min syster och lånade lite filmer och sådär.

Och idag så gick jag upp klockan ÅTTA.. Galet jag vet men ah sen så åkte mamma till jobbet 15 över typ. Sen kollade jag mickan och thomas på en film, klockan var väl typ inte ens 9. Så vi låg där, dom käkade chips och jag kollade på som en jävla idiot haha. Filmen va seriöst så dålig så alla höll på somna, jag låg där i mitten och tvingade dom att turas om att klia mig på ryggen och hade det skönt. Sen så somnade thomas (hahah) sen när jag väcker honom har han dregglat ner min kudde som en liten jävla hund.. Mysiiiiigt :) Nej men haha sen gick vi upp och käkade frukost, eller äppelpaj och vaniljsås. Sen klädde vi på oss och gick till skolan runt 10 över 12. Kom hem för ett tag sen och nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta väägen.. Ska åka snart och sen när jag kommer hem ikväll ska jag plugga hk som ett djur..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0