Happy friday :D

Haha ah :D Lugn dag idag, var på möte med biträdande rektorn, thomas, nathalie, assiya, ebru och solin först. Snackade om det mesta, fast egentligen var det meningen att sacki skulle vara med för det var typ han allt handlade om men ah. Sen fick vi tillbaka våra SO prov, blev iallafall godkänd. Men hon är besviken på mig för att jag mycket bättre förra året osv osv.. Vet inte vad som händer med mig just nu för jag sjunker i alla ämnen :S Nog om det. Sen gjorde vi smoothies, min och linnéas smakade skit HAHA. Iallafall så efter skolan gick jag och thomas hem till min syster. Sen hem till mig, satt vid datorn som vanligt, thomas tvinga birk att ligga i hans knä ha-ha-ha. Sen gick jag och bebis en sväng, lämnade thomas vid tåget och gick hem till mig igen sen.

ÅÅÅH dumma mickan... Jag ville på bio men hon orkar inte. Haha. Ska möta henne nu om ett tag (men hon är så jävla seg) Sen ska vi beställa mat från laguna hehe, tjockizar. Senare vet jag inte vad som händer. Vi ska väl dra ut antar jag..


Birk hahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0