Random lista

Namn: Nathalie
Piercingar: 9 i öronen 1 i naveln
Längd: 167 typ
Skostorlek: 37-38
Hårfärg:  Brunett
Är du kär i någon: Jo..
Önskar du att du bodde någon annanstans: USA
Tänker du på självmord:
Tycker andra att du är attraktiv: Det är väl olika?
Använder du droger: Nej?
Röker du: Absolut inte
Vilket shampoo använder du: Ja du...
Vilken parfym använder du: DKNY
Vad är du rädd för: Mörker, vatten, insekter
Gillar du att tvätta: Nej haha
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ah som faaan :D

SENASTE..
Film du hyrde:
Minns inte
Film du köpte: Köper inte filmer längre
Låten du lyssnade på: You make me better - Fabolous ft. Ne-Yo
Låten du hade på hjärnan: With You (när Justin sjunger den)
Låten du laddade ner: Hani - Wait forever
Personen du ringde:  Mamma
Tv program du tittade på: Våra bästa år (haha)
Personen du tänkte på: Assiya

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden:
Emot
Utnyttja någon: Emot, elr asså de går ju att utnyttja på ett bra sätt också..
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger:
Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat:
Typ allt som finns på donken, haha
Låt: Så mångaa
Sak att göra: Sova
Sport: Innebandy
Dryck: Cider och Coca Cola
Kläder: Jeans, funkar alltid
Film: Allt som har med skräck att göra haha
Bil: Haha kan ingenting om bilar..

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja,
Gråtit över en flicka: Absolut..
Ljugit för någon: Flera gånger..
Varit i slagsmål: Jaapp..
Blivit arresterad: JA HAHA

ANTAL..
Gånger du varit kär:
En eller två gånger på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit pga kärlek: En gång
Tjejer du kysst: Några sådär
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ehh vad vet jag
Ärr du har på kroppen: Har några efter att jag gjort illa mig lite här och där

SENASTE..
Bok du läste:
Någon tråkig i skolan..
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Linnea haha
Personen du fick sms av: Assiya
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2dagar sen typ
Saken du köpte: Håller inte koll på det

Vad har du gjort idag: Sovit, degat framför TVn
Var det kul: Nej
Hur tidigt stiger du upp: Runt 12 när jag är ledig, annars beror det på när jag börjar
Gillar du att slåss: Ja, haha
Vad ska du göra idag: Sova hade jag tänkt göra typ nu
Är du oseriös: Typ alltid, men seriöst när det gäller
Vad är du allergisk mot: Inget, eller jo nu har jag typ blivit det av något (?)
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Sällan
Kan du stå på händer: Ja eller nu har jag inte gjort det på ett tag
Favorit serie: Desperate Housewives, Prison Break, Ugly Betty, Simpsons, Family Guy osv

Håkan Hellström eller The Ark: Inget av dem
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Inget av dem
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Jadå
Är du glad nu: Nej bara trött och sliten
Var du glad igår: Fan vet jag
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Min mamma haha
Stockholm är: Sveriges finaste och bästa stad
Göteborg är: Bryr mig inte (men sassy gör nog haha)
Kan du sjunga: Ja som fan. Haha...
Mer värt än guld: Familj och vänner
Spaghetti eller makaroner: Smakar typ likadant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0