Torsdag

Har precis kommit hem ifrån en dryg profildag i skolan..Vid nio skulle vi samlas i aulan och kolla på någon film om någon spansk dans (?) S k i t  tråkig var den iallafall. Sen runt 10-11  kom några dansare så dansade dom lite och så fick man testa om man ville. Sen var det lunch men vi drog till centrum snabbt och handlade godis. Sen så gick jag, thomas, vincent och nån kompis till vincent tillbaka till aulan, så var det någon jävla film där. Typ 2 timmar lång var den. Efter det skulle vi fika, så snälla dom är va :) Hahaha... Ah men sen så fick jag och thomas dra tidigare för vi skulle till tåget, sen han bara '' SPRING SPRING SPRING får inte missa då tar det en timma till bussen kommer''. Seriöst vi sprang som fan jag trodde jag skulle ramla ihop och dö haha.. Sen när vi är typ vid konsum säger han ''eh skitsamma vi väntar på nästa...'' Haha åh vad jag ville skjuta honom :) Ah men sen satt vi där ett tag, sen kom vincent och en annan liten dvärg. Störda båda två haha..

Nu ska jag hjälpa mamma att fixa i TV rummet, vi har köpt en ny soffa och massa grejer så ah. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0