Womanizer

Hejsan, har varit halvt sovade hela dagen. Gick upp alldeles för sent imorse, stod fortfarande i trosor och bh när fanny plingar på dörren liksom.. ;D På NOn hade vi iallafall en vikarie, han den där snygga som bara är 24... Haha. Fattade iallafall ingenting men det gör inte så mycket. Sen har vi en skit lång lunch som är så sjukt jävla onödig, den börjar liksom 40minuter innan matsalen ens har öppnat :S? Så jag jobbade lite i caféterian och drack pucko...Sen så hade vi matteprov, gick väl ganska bra sådär. Sen lalalal jag och Solin satt kvar i skolan och pluggade som riktiga töntar...Vi satt och läste på som fan sen slutade Thomas och dom, fick 20kr av Rasmus också :D Sen i centrum när jag och thomas käkade på varsin chokladboll kommer en människa förbi och petar i näsan, inte bara petar utan seriöst gräver runt med sitt finger, alltså vem fan gör så? Psykopater allihopa som jag möter nu för tiden...Hahaha ah men iallafall nu sitter jag här och lyssnar på britneys nya låt. Ska snart äta, korvstroganoff m. ris, yeeeey! Finns inget godare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0