T.M.

Haha ah jag är så övertrött :D Somnade way för sent i natt hehe.. Kom hem för ett tag sen, var först i HaningeC, köpte en stickad tröja som jag velat ha rätt länge.. Och lite andra små saker. Sen åkte jag med mamma till ica maxi.. Lyckades få med mig lite behövliga saker därifrån också haha. Plågade mig själv genom att plocka godis som mamma och dom ska ha tills på lördag..Har inte ätit på 2 månader nu (känn på den mattias :D)

Annars sitter jag och fördriver tiden genom att kolla på Troy Miller. HAHA seriöst snubben är grym.. Speciellt när han shejkar ass. Har sett alla hans klipp nu.. Kan inte slita blicken ifrån honom hahaha. Skulle den killen varit kvinna (dvs i en kvinnas kropp) skulle han varit sjukt sexig.
Förresten, borde han inte typ...gå ner skit mycket i vikt genom att dansa som han gör:D?


 


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha fan vah skön han är!

2008-10-30 @ 23:10:36
Postat av: Felicia Sjöstedt

Jo, gå ner i vikt borde han ju absolut göra haha!

Kollade in de andra klippen också, riktigt sköna dom också.

2008-10-30 @ 23:23:09
Postat av: Nathalie

Joanna; Haha visst är han..



Felicia; Alla är grymma, men bästa är nog Like me med Girlicious :D

2008-10-31 @ 00:51:06
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0