Flashbacks

Sitter och spelar wii som jag har gjort typ halva dagen, inget liv verkligen :D Men jag är så jävla grym så det går inte att sluta heller haha. Var hos min storebror förut också, hälsade på alla små barn. Var där ett tag sen så åkte vi och käka. Åh det är så himla kallt ute, inne också för den delen. Sitter och fryser skiten ur mig, värm mig någon! Ska gå ner och göra en toblerone cappuccino strax faktist hehe..

Satt och kollade igenom bilderna på datorn, tiden går så jävla fort? Fastnade på bilderna från isomras..
Lite nice sådär :D 







Bild 1:  Åker luftballong efter båt
Bild 2: En strand i Grekland
Bild 3:  Några utav mina syskonbarn och Thomas, när vi tältade på Muskö (haha:S)


Kommentarer
Postat av: RL

vilket härligt vatten :)

2008-10-29 @ 19:15:05
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha ah jo om man bortser från sista bilden ;)

2008-10-29 @ 23:11:43
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0