Nytt

Tagit bort allt gammalt.. Orkar inte ha kvar en massa som är ifrån innan sommarn.
Iallafall imorse vaknade jag och ville verkligen inte gå upp men tog mig till badrummet till slut. Började 20min senare idag men dom 20 minutrarna betyder inte ett skit för man glömmer ändå bort dom hela tiden. Haha..Måste städa lite sen också, man ser inte ens mitt golv längre för det ligger kläder precis överallt. Har skit ont i magen och vet inte ens varför, kan bero på mina dåliga matvanor = äter ingen frukost, lite lunch, fett mycket mellanmål, typ ingen middag.
Whatever.. 

Imorgon börjar vi 12.30 och har bara två lektioner, UNDERBART haha :D Hade först planeretat att sova lääääänge men sen blev det ändrade planer och vi ska kolla på film istället. Går väl bra det också I guess. Ska bädda rent i min säng nu, alltså seriöst jag älskar min säng.. den är underbar. Måste dra mig nu, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0