If I were a boy

Kom nästan precis in genom dörren, ska ta en dusch för andra gången idag och sen sätta mig vid TVn. Är så jävla sur på mig själv, hade planerat att få så mycket gjort idag men det gick ju åt helvete haha.. Får dubbelt så mycket att göra imorgon men sånt är livet hähäh. Alltså är så deprimerad har inga pengar kvaaaaaar. Nu i november fyller alla jävlar år också. Mamma, min låtsas pappa, mina kusiner, min farbror och min storebror. Skulle egentligen åkt och fixat lite nya grejer med min mamma nu i veckan men hon har inte pengar till det för hon och janne ska åka på nån grej som preset till honom ifrån henne. Så där sket ju det sig...Är ensam hemma just nu så det känns lite smått dött sådär hah. Sitter och lyssnar på If I were a boy, får lite feelings där..



But you're just a boy
And you don't understand
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Because you've taken her for granted
And everything you had got destroyed

But you're just a boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0