1 April

Ouuuff, har ätit galet mycket är helt full seriöst. Det var äcklig mat i skolan så har levt på tre äpplen hela dagen och sen när jag såg god mat blev jag helt upphetsad hahaha. Har inte blivit lurad idag men ingen brukar kunna lura mig ändå så.. Men blåste min mamma totalt idag jag smsar henne och skriver: Mamma jag har brutit armen sitter på vårdcentralen med Assiya och Eva(eva är min mentor), har inget batteri kan du ringa Assiyas mobil istället.

Sen ringer hon och samtalet löd ungefär såhär:
Mamma: Hur mår du? Vad har hänt?
Jag: Jag har jätte ont i armen! Jag har brutit den (skrattar så hon tror jag gråter) 
Mamma:
Är någon med dig nu då? 
Mamma: Hallå?? Hallå?
Jag: Ja, Assiya och Eva.
Mamma: Får jag prata med Eva? Jag kommer, ska bara packa ihop mina saker

Kände att det började gå för långt då..

Jag: Haha, April April ;)
Mamma: Du är ju fan störd, jag var precis på väg att åka!
Jag: Hahahha
Mamma: ÅÅH jag satt i möte, vet du hur stressad jag blev?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0