Dagens höjdpunkt

Dagens höjdpunkt var ju när vi (Jag Ebru Fatos Nathalie Assiya) drev med Pelin. Vi lurade henne att en kille låg på sjukhus för att han har opererat blindtarmen. Sen ringer Fatos honom och spelar dum och säger ''Hur mår du då?'' osv, Pelin hörde ju inte vad han svarade. Sen vi ba men här Pelin prata med honom sen hon tar telefonen och ba ''Hur mår du, jag hörde att du ligger på sjukhus?'' han ba ''Eee vadå sjukhus?'' Alltså HAHAHHA, det låter inte roligt men bomb. Vi skulle ha filmat bara.. Vet inte hur många smällar vi fick av henne sen.

Annars så hade jag engelska prov idag. Har m-prov imorgon vilket jag inte tror kommer gå så bra. Nu ska jag softa med livet och sen bokstavligt talat gräva ner mig i min mattebok..Ligger galet efter.

Hemlig person får ryck på toaletten när jag kissade..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ebru hahahah

2009-04-01 @ 22:06:16
Postat av: Nathalie

Anonym: Det är inte Ebru ;)....

2009-04-02 @ 15:28:42
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0