Go Nattis, it's your birthday!

Haha fyller som sagt år idag..Fått många gratulationer och många presenter. Väcktes först astidigt utav Mikaela som sa ''Vakna du ska öppna present vakna!'', fick underkläder och en navelpiercing. Sen somnade vi halvt om och då kommer mamma och Janne in med frulle på sängen och present osv..Sen fick jag och Mickan ryck, åkte till ica som idioter och köpte hårfärg och hämtade ut Jannes andel på typ tipset och sen på vägen hem tappade vi bort lappen=ångest. Sprang tillbaka utan skor och med våran tur så hittade vi den. Så we're still alive...

Sen var det stress på HÖG nivå. Färgade håret och skulle fixa oss på inte lång tid alls för att hinna med 12.10 tåget (aah skit tidiga känn på den). Men vi missade det såklart haha..Var nära att vi missade 12.25 också men vi sprang och vi hann. Mötte upp Assiya vid stationen också. Sen tog vi tåger in till stan och jag träffade Mohammed medan dom gick nån annanstans..Gick runt lite, fullt med folk överallt speciellt i kungsan. Sen var det stress tillbaka igen, massa folk skulle komma hit för att fira mig och det skulle ju vara lite synd om jag inte var hemma när dom kom liksom.

Men like always så hann jag precis hem innan alla kom. Fick mycket fina grejer orkar inte ta upp allt här men ah. Sen kom Solin och vi var ute ett tag, träffade Ekrem och sådär. Kom hem runt 11 tiden och sätter mig vid datorn. Då bankar det till på fönstret och ringer på telefonen samtidigt, då stod Assiya där utanför och var kissnödig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0