Happy!

Är SÅ glad just nu! För det första så är det bara en dag kvar sen lov (slipper skolan i 3veckor!!) för det andra så börjar det äntligen bli varmt ute, inte varmt varmt men kan hänga in dunjackan nu iallafall. Jaja..

Torsdagar är, som jag sagt förut, galet sköna. Slutar helt OK tidigt också..Jag och Assiya körde slavjobb på Mickaela och tvingade henne att köra hem oss på moppen haha. Lite crazy taxi sådär. Kom hem och för första gången på länge var det ingenting som behövdes göras..S-k-ö-n-t. Assiya och Rebecca fucking idioter messar mig och säger kolla ut genom ditt fönster, kollar ut och ser att dom står i mina buskar och gömmer en cykel typ.. Pratade i telefon samtidigt med Momme så hade ingen koll när jag öppnade fönstret så min lampa ramlade ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0