Illamående

Kom hem från Ebru för ett tag sen, var där med Assiya. Vi tog bussen för att vi är så galet lata..Nej men seriöst, vet inte ifall jag börjar bli sjuk eller något(?)Men vaknade imorse och ville typ dö av hunger eftersom att jag inte åt någon middag igår, men samtidgt som jag var hungrig ville jag spy när jag såg mat. Fick lite ångest där faktiskt..Tänkte stanna hemma men ville inte lämna allt jobb till Ebru så snäll som jag är (a) Hahah..Kunde inte ens äta restaurangens verkligen GODA mat, tog bara ris och lite sallad. När Ebru skulle fixa kyckling fick jag typ panik.

Min syster och hennes kille (min bästa kompis daahh) kom förbi här förut idag. Dom har passat birk och när han såg mig blev han helt överlycklig och sprang runt i cirklar runt mig. Att man måste vara så omtyckt av allt och alla jämt..? *Suck* Nej driver bara men ah.

Förövrigt så skakar golvet något enormt, tvättstugan är precis brevid och när tvättmaskinen är på känns det som om det är jordbävningen eller något annat hemskt här inne..Ska tvätta av mig nu sen gå och lägga mig faktiskt. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0