Inget internet

Ja..Har inte skrivit något på hela veckan men har som rubriken lyder inte haft något internet för någon snubbe från Telia som skulle fixa med våran hemtelefon har fuckat hela skiten. Ja, jag höll på att dö.. Min telefon är ju helt sönder nu också, har en gammal nu som ger mig ångest varje gång jag tittar på den. Den har ingen färg, går inte att ta emot eller skicka(den har ingen kamera..)mms, man kan inte ha musik och den lyser bara i orange..Men man tar vad man har haha. Nej men alltså den duger, har ju tappat den ett x antal gånger nu och den funkar fortfarande lika bra så pluspoäng för det.

Hur som helst, har slitit som fan hela veckan. Vi springer runt som slavar jag och Ebru. Fast det är mest galet vid lunch tid, 10-14..Under dom fyra timmarna vill jag bokstavligt talat dö men sen är det lugnt och då kan man äntligen koppla av. Idag var det dock jävligt tråkigt, pantade åtta stycken sopSÄCKAR med pantburkar som dom hade i sitt förråd. Jaja..

Kommentarer
Postat av: Malin

vart praoar du?:)

2009-04-17 @ 23:23:51
Postat av: Moa

Jag vill att du ska gå på Tnäs i sommar...

2009-04-18 @ 17:59:06
URL: http://mmnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0