Inte lördag men ändå lördag

Ledsen för den dåliga uppdatering men det har varit fullt upp de två senaste dagarna..

I söndags var jag, Assiya och Mickaela här hemma hela dagen..Käkade kebab på Oden och sen hade chillkväll bara. Fick vattenpipan över oss också, trodde jag skulle bränna sönder hela mig men inte. Släppte loss med systemkameran haha, kan tyvär inte lägga ut dom bilderna men ah stört var det iallafall. Vi gick och la oss runt sex och vaknade klockan tolv sen, tack vare Assiya. Sen drog dom och jag städade upp lite..Gick och käka middag hos min syster idag..Körde craxytaxi med Mickaela och Rebecca, dom lämnade och hämtade mig på moppen, hähä.

Jag och Rebecca åkte och köpte godis och sen hämtade vi mat till henne och Mickaela. Efter det kom Mohamed, Kadde och Peter för att dom inte hade nånstans att kröka(utnyttjare..) Rensade min kyl och sådär också haha. Sen drog dom iallafall..Då kom Husse, Pooya, Orre och Jack istället. Vi tog det lugnt bara, spelade guitar hero och sådär. Och även dom rensade: godis, bananer, fil, grädde, kex, ost, mackor, pesto, juice, mjölk, pucko..ALLT som dom hittade. Men jaja, mat är till för att ätas, typ. Dom drog iallafall hem för ca en timma sen. Nu är det bara jag och Mickaela kvar..Hon sover och jag håller på att städa som en hemmafru, desperat också.










(min fuckade mobil som brukar ryka och ge mig stötar...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0