Sista dagen

Har spenderat sista dagen på lovet på Ikea. Började dagen med en chock, skulle gå på toa och gick typ halvt i sömnen och så står det två okända killar där, trodde att jag bara drömde, men sen när jag vaknade igen visade det sig att dom höll på att fixa med våran hemtelefon. Mamma och min syster frågade om jag skulle med till Ikea..Vilket jag inte borde ha gått med på. Min rygg är död, vi handlade till mitt rum, garderober och byråer och min syster handlade typ ett helt barnrum :S Säng, skötbord, garderob osv osv.. Slutade med att min syrras kille fick komma med skåpbilen för det fick inte plats i den vanliga.

Imorgon är det jobb som gäller för mig och Ebru haha.. Ska upp tidigt så det är lika bra att jag går och lägger mig nu. Min kamera OCH min kamera på mobilen är sönder (fråga mig inte hur det gick till haha) så det lär bli dåligt med bilder ett tag framöver..


Kommentarer
Postat av: lou,

gillar dina rosa läppar i headern :D freeesh

kan du komma med tips på en bra partylåt? ;b

2009-04-15 @ 15:58:06
URL: http://lou.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0