Stora minus

I brist på annat vettigt att göra så har jag lust att kasta lite skit på folk..

Brats - Usch, verkligen usch för brats i alla former, killar som tjejer lika äckligt ytliga allihopa. Har typ lust att utrota alla dessa människor för jag klarar verkligen inte av dom! Och nej, jag är verkligen inte avundsjuk. Stureplan in my ass!

Lögnare - Ibland undrar jag verkligen vad folk har för problem? Varför ska man ljuga för sina vänner, låtsas vara någon man inte ens är i närheten utav att vara och hitta på massa skit? Jag hatar folk som ljuger, men det är stor skillnad på att undanhålla sanningen och att ljuga, s-t-o-r. Hur kan man ens ljuga någon rakt upp i ansiktet? Sina vänner dessutom?

Folk som inte kan stava - Okej jag kan köpa om man har typ dyslexi eller något men hur svårt kan det vara att stava rätt? Hatar när människor blandar ihop ", . , . !! ??" Missbrukar punkter och kommatecken, det ger bara ett jävligt blåst intryck. Fucking gå till skolan och lär er.

Rövslickare - Åååh! Finns fan inget värre. Skaffa självrespekt?

Ogenerösa människor - Typiskt oss svenskar att vara snåla och inte bjuda på saker och ting..Men nej tack sånt går fet bort! Älskar generösa människor som ger och gärna bjuder. Syftar inte på ''Hej vi är bästa vänner kan du betala?'' utan ''Här vill du smaka? =)=)=)'' osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0