What a night..

Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen..Rolig och hemsk på samma gång. Det var väl helt okej tills det spårade ur lite..För min del och andras också men jaja, misstag gör alla. Dock ganska grova den här gången men jaja..Det var kul så länge det varade.

Idag har jag varit hemma och fixat lite, Jonas kom förbi med Maya som blivit så stor nu. Hon springer runt här på tomten fram och tillbaka. Jonas hjälpte till att röja lite i rummet och när vi är klara ska han börja tapetsera, can't wait haha.

Jag är ledsen men nu ska jag sova, är så brutalt trött. Vet inte hur lite jag sov inatt..? Några få timmar var det iallafall..

                                                          Mayaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0