Saturday

I går var det lugnt, var med Ebru Solin och Mikaela och bara gjorde ingenting. Snackade om allt möjligt..Jag och Mikaela vaknade typ åtta imorse (?!), galet men sant haha.

Idag åkte jag med Solin till Hair Cut, hon skulle klippa sitt hår. Det var på tiden om man säger så..Men nu är det rätt kort, skitfint tycker jag men jag förstår henne, vet hur jag kände när allt mitt långa hår försvann. Efter det åkte vi till mig ett tag och sen drog hon hem. Assiya kom över och vi ringde och smsade Mickaela för att fråga om vi kunde få låna hennes moppe till donken, flippade på henne för att hon ignorerade oss men sen så visade det sig att jag hade fel nummer bara hehe.

Blev typ bråk med några småungar TROR jag, vet inte ens hur gamla dom va. Dom står iallafall högst uppe på deras jävla balkong och kastar ut massa grejer..Igår hade dom tydligen bara kastat godis och skit men idag fick jag ett fucking ägg på mig och dom kasta kaffesump på Assiya osv osv.. Slutade med att Mickaelas mamma höll på att banka in dörren haha.


Kommentarer
Postat av: MICKAELA

hahaha du skulle sett dörren asså.. snorungar.

Elin hade ju stått ute och väntat på madde då hade dom gått utanför porten och rökt o viskat till varandra, ' äre dom?! äre dom ?! ' HAHAHA

2009-04-05 @ 02:12:56
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Mickaela: Hahahahahaha faaaaan vad mobbaadee

2009-04-05 @ 12:17:27
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0