Liten del av mitt lilla rum

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig iordning, dagen har börjat rätt segt. Vaknade 9 för jag trodde att jag skulle jobba idag, men Dani skulle messa men han hade inte gjort det så jag antar och hoppas att vi inte skulle dit idag..

Mitt rum är klart nu iallafall! Men resten utav huset är kaos, verkligen kaos. Jaja, vi höll på här hela dagen igår..Var typ klara runt 23 tiden. Allting är typ vitt förutom New York väggen(man ser den lite i spegeldörren på sista bilden). Alla detaljer och sånt går i brunt och beige. Haha kändes lite ensamt att sova själv här på nedervåningen när alla andra sover där uppe. Men det är nice..Riktigt nice.

Nu ska jag som sagt duscha och sen möta några. Det är så fint väder ute!







Visar bättre bilder sen någon annan gång men det här får duga så länge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tapet nattieeee

2009-04-20 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0