10 minuter

Har tio minuter på mig att kasta in ett inlägg här i bloggen.. Min morfar fyller år och jag har lovat mamma att följa med dit, problemet är att jag lovade vara klar 15 över. Och jag är typ inte ens i närheten utav 'klar'

Dagen lite snabbt då.. Torsdagar är (som ni trogna läsare redan vet) den skönaste dagen. På lunchen drog vi till handen, Ebru köpte skor och jag tog hål i örat. Hade redan 10 hål sen innan, men det här är liksom i pluppen i örat (bild nedan). Har velat tagit där hur länge som helst och alla frisörer som tar hål i öronen säger att dom inte tar där och att man måste gå till en piercingstudio..Men idag hittade Assiya ett ställe åt mig, billiga var dom också, bara 75kr (alla andra tar typ 150). 

Efter skolan gick vi hem till mig och pluggade, vet inte om det blev så mycket plugg, vi bakade och snackade mest men ah, haha. Sen gjorde jag i ordning kyckligsallad till mig och mamma som vi precis har ätit upp. Gott som fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde det ont lilla gumman? :)

2009-02-05 @ 21:17:00
Postat av: Nathalie

Anonym: AAAAh skit ont..nejdå det kändes inte. Kommer du på söndag? Sluta kommentera anonymt, Bitch

2009-02-06 @ 16:47:46
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0