A person you look up to

Dagen har bara bestått utav plugg. Pluggade med Solin efter skolan, men som Ebru sa idag ''Nej för när vi ska plugga pratar vi bara om annat och äter''. Måste medge att hon har rätt med det faktist. Men så blir det.. Det finns så mycket att prata om, även om man träffas hela dagen varje dag. Vet inte hur det går till men så är det iallafall. Annars har jag legat i sängen med myskläder och bara haft det skönt. Helgplanerna börjar rulla in redan nu..Gosh.

Imorgon på engelskan är det en VG-MVG uppgift som går ut på att skriva en text om en person som man ser upp till. Typ någon idrottsman/kvinna, kompis, syskon, kändis överhuvudtaget osv. Jag har inte bestämt mig än, vilket har gett mig lite ångest. Valet står mellan en utav mina storebröder och min mamma. Känns dock lite dumt att välja en utav alla mina syskon..Och nu när jag endå tänker efter så finns det ingen i världen som jag ser upp till lika mycket som mamma!


(inte den bästa bilden men jag orkar inte kämpa och byta dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0