Blue

Åkte bil med min mamma i två och en halv timma igår och snackade om allt mellan himmel och jord, vi kom inte hem förns 00.20. Men jag älskar verkligen att åka bil så det var lugnt.. Men meningen var att vi skulle hämta Janne och min farbror som var på Sverige-Ryssland matchen. Men när vi kom dit var det kaos, bilar överallt och värsta köerna. Så vi satt där och hade det mysigt..

Jobbig men soft dag idag, hade tre prov, men failade på ett tror jag. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga mat jag är skit hungrig. Har bara ätit klubbor idag som gjorde hela min käft blå..Men love them!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom där klubborna är bäst haha

2009-02-06 @ 21:07:09
Postat av: Nathalie

Visst haha :D

2009-02-06 @ 22:34:45
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0