Bye Sweden!

Sista inlägget nu innan jag drar. Har packat hela kvällen, blev lite kaos om man säger så. Mamma lät ungefär såhär: ''JEANS?! Du kommer ändå inte sätta på dig dom i värmen!'', ''Men hur mycket ska du ha med dig, vi ska vara borta i 8dagar inte i 8månader!'', ''Överdriv inte, 4 bikinis?! Det räcker med två!''. Så ja, har packat om ett x antal gånger men nu är hon nöjd. Men jag skulle mer än gärna ta med mig hela garderoben.. Förutom att ha kämpat med packningen har jag laddat min ipod med massa skön musik.

Helgen har ju som sagt varit knas och inte känns det bättre av att jag blivit sjuk. Snorar och hostar hela tiden. Så där perfekt nu när man ska utomlands också! Nä men det går nog över..

Kommer inte blogga när jag är där nere så ni får ha det bra här hemma så länge! Direkt när vi kommer hem åker Ebru till Holland, kommer inte få träffa henne på 18dagar, HUR ska det här gå..? Well well, ska dra mig nu. Puss sötnosar!

Kommentarer
Postat av: HEMLIG

Saknar dig fan.. älskar dig mest puss <3

2009-02-27 @ 00:03:05
Postat av: Anonym

kom hem nu biaaatch!

2009-03-01 @ 19:18:41
Postat av: Nathalie

Hemlig: Haha.. hemma nu ;) Puss

2009-03-05 @ 16:59:18
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anonym: Som sagt är ju hemma nu :P

2009-03-05 @ 16:59:51
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: S

om du är hemma uppdatera då! :D

2009-03-05 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0