Fredag den trettonde

Har typ inte ens märkt av att det varit fredag den 13e idag förutom att jag glömde mina tuggummin hemma = grov tuggummiabstinens hela dagen. Annars har det faktist varit skönt som fan. Missade typ 2 lektioner för att hela 3an tittade på the notebook i aulan. Sån jävla bra film faktist. Efter det var det lunch och till efterrätt (huvudrätt för vår del) var det hjärtformade plättar med sylt = gott.

Åkte till handen med Ebru efter skolan och köpte en present åt hennes bror som fyller 18 på söndag. HAHA juste, min mamma säger alltid till mig att jag är alldeles för lättskrämd osv. Men jag bara nej det är jag inte. Sen idag när vi går från tåget är det en liten kille på typ 8år som nyser, och jag flög typ 5 meter. Jag kanske är lite lättskrämd trotts allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0