Glow In The Dark

Alltså fuck vad ont jag har i ryggen. Det gör sådär galet ont, och jag som både ska rida och träna ikväll. Yeah right..

Förutom att jag känner mig halvt handikappad har dagen varit nice. Det var fotbollstunering idag också, egentligen skulle vi tittat men förra gången blev det så mycket bråk, en kille blev misshandlad osv, så nu är hallen stängd för ALLA utom spelarna. Lite synd sådär men what to do. Efter spanskan när jag gick upp till ribby1 för att möta Ebru och dom så stod Hasan och Orhan utanför. Men om man inte är elev på skolan får man inte vistas på skolans område utan besöksbricka..(sjukt det där), så dom drog typ direkt.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0