Joe Labero

Glömde ju säga att vi skulle iväg och titta på Joe Labero (några av hans trick) idag...Först åt vi middag och jag blev så jävla mätt ville typ lägga mig ner och dö. Sen började showen iallafall. Det var så jävla grymt, snacka om att bli lurad. Fattade typ inte ett skit även fast att jag har kollat på Trollkarlens hemligheter varje vecka. Det är så sjukt det där, hur dom kan göra saker så snabbt att ögat verkligen inte hinner med. Aja han var häftig faktist..

När det var slut gick vi och satte oss i baren, jag och min gravida syster drack alkoholfri San Francisco och tittade på alla som shejkade ass på dansgolvet och var en aning packade.. Kom iallafall hem för inte så länge sen alls, funtar på att gå och lägga mig är sjuuukt trött.

Blev förresten inga bilder eftersom man inte får fota där inne.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du kanske ska bli trollkarl när du blir stor? Trollkärring? Hahaha kan så tänka mig det =D

2009-02-09 @ 18:49:15
URL: http://amorevole.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Moa: HAHAHA nej men nu när du säger det kanske jag ska fundera på saken hahaa :D

2009-02-10 @ 17:26:58
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0