Music

Joe ft. Papoose - Baby Where You At
Jag älskar den låten men har dock börjat tröttna lite nu eftersom att jag har haft den på
repeat varje dag nu i ganska många veckor. Men iallafall.


Ya Boy ft. Dr. Hollywood - We Run La
Åååh så jävla skön låt, man blir så jävla taggad utav den!


Akon - Troublemaker
Den här är för jävla skön helt seriöst.. Den fastnade på hjärnan direkt och jag
blir så jävla glad varje gång jag hör den. Älskar refrängen!!



Asia Cruise - Selfish remix
Finns en annan remix som också är ganska nice..Men den här är bäst ändå.
Mycket bättre än originalet! Lyssna och njuut.



Akon - Be With You
Ännu en Akon låt, men har verkligen fastnat för hans nyare låtar. Den satte sig i
huvudet på en gång och jag brukar lyssna på den när jag tar det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0