Nice

Gårkvällen blev ganska lyckad ändå tillslut. Jag och Ebru gick och hämtade några kompisar vid stationen sen gick vi hem till mig. Var ganska dött sådär haha. Sen kom Assiya och Amina och var galna som dom är.. Så störda människor så jag vet inte vad. Love you girls.

Mikaela gick och köpte godis och grejer så snäll som hon är. Satt i soffan och snackade och myste bara. Sen följde jag och Ebru med Orhan och Hasan en bit på vägen, gick tillbaka hem och får ett sms 5min senare att dom kommer tillbaka igen. Assiya och Amina drog hem till sig kort där efter. Vi andra åt mer godis och chillade bara. Skrattade som fan för dom är så jävla sjuka.. Följde sen med Ebru hem och höll på att frysa ihjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0