Plugg the whole day

Många säger åt mig att uppdatera oftare men jag har verkligen inte tid! Sorry sötnosar.

Imorse försov jag mig som -mer än vad jag borde- nu för tiden, men antar att det var pågrund av att jag dygnade natten innan. Sov inte ett skit..Låg i sängen och funderade över livet sådär in på morgonen, helt normalt liksom. Nej, men har ju värsta sömnproblemen men vägrar ta sömntabletter så finns inte så mycket annat att göra.

Stressat hur som helst i väg till skolan imorse, men det var lugnt. Dagen flöt på som dom alltid gör nu för tiden. Grejen är att vi har så mycket prov/förhör -whatever you'd like to call it, den här och nästa vecka. Finns ingen tid för något annat! Nästan iallafall. Idag kom jag hem, pluggade spanska och läste lite fysik. Åkte till stallet och kom hem vid halv 8 och duschade, efter det har jag gjort matte. Sorgligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0