Söndag, igen

Okej, veckorna går fort men helgerna går galet fort..Imorgon är det måndag igen och en ny helvetesvecka börjar men what to do. Dagen har iallafall rullat på som vanligt. Åkte till Solin och på väg till stationen höll jag på att halka 219898457 gånger eftersom att det är is typ överallt. Inte_kul. Missade tåget precis så fick sitta och vänta i en kvart. Mötte henne sen iallafall.. Gick runt och snackade om lite grejer (+ höll på att halka ytterligare 20000 gånger). Träffade på massa folk också, först Hasan och sen Karre. Karre är så fucking seg, känner knappt honom men efter de gångerna som jag har träffat honom har jag nästan börjat tro att Solin inte är segast i världen trots allt.

Jag ser honom och ropar ''Karreeeeee!'' han tittar och säger ''Heej Natta, hej Solin'' sen kommer han fram och då säger han ''Aha var det Natta, hej hur mår du?'' Finner inga ord för hur sega vissa människor är..


Har förresten hittat en ny favoritklubba, SJUKT god. Vi köpte typ 10st..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0