Söndagsmys

Är överdrivet trött även fast att jag sovit typ alldeles för mycket den här helgen? I lördags vaknade jag hos Mikaela och hade sovit 12 timmar, och inatt har jag sovit ännu mer. Ändå så känns det som att hela kroppen sover.. jaja.

Har iallafall legat framför TVn hela kvällen. Har blivit jävligt torsk på wii igen. Tröttnat som fan på guitarhero och singstar men har börjat spela SuperMario galaxy igen. Låter som värsta spelnörden... När jag la till galaxy på supermario gick jag över gränsen. Då blev det liite för mycket.

Imorgon ska jag träffa Solin och Ebru, tror jag iallafall. Ska hinna ner till solariumet en snabbis också.. Vill inte bränna mig det första jag gör när jag kommer ner liksom. Kan inte fatta att jag åker i övermorgon heller... Men det gör jag och jag kommer sakna alla här hemma så mycket. Vet inte riktigt varför men alltid när jag åker bort får jag typ ångest över att jag inte deltar i allt mina kompisar gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0