Vem terrar med doltnr?

Vi hade ju som sagt friluftsdag igår med skolan. Var väl ganska lugnt, tog tåget till handen med Solin och käkade på donken runt 11-12 tiden. Efter det drog vi till brandbergen och bowla. Tobbe som skulle vara så grym och ta mig så jävla hårt var så fucking DÅLIG! (skandal att säga att man äger och sen bli totalt krossad, av en tjej dessutom). Den enda som var bra var Kenny, och Solin. Men Solin visste inte ens vad hon gjorde men ändå så lyckades hon få strike och grejer. Lotto kallas det va, haha? Hon kallade tillomed klotet för boll..Fick mig ett gott och lååångt skratt när hon sa ''Hehe Nathalie vet du vad jag gjorde? Jag tog Simons boll istället och den var mycket bättre!''

For ya information har jag sjukt ont i benen, ridningen tog typ död på mig idag. Det har inte hänt ett skit idag faktist. Idrotten idag var ju typ lite oseriös om man säger så. Två lag skulle förflytta sig från ena sidan till andra utan att nudda golvet med några redskap(bänk, en matta och en step-up bräda). Sen skulle två i laget vara ihop bundna, en skulle bära en basketboll och en skulle ha ögonbindel(jag), inte fick man prata med varandra heller. Tackar Gud för att jag inte är blind eller döv iallafall. Och om jag var det skulle jag inte vilja ha Assiya som hjälpledare haha..Såg ingenting och hon skulle hjälpa mig att gå så att jag inte nuddade golvet men istället går hon typ iväg och jag står där och hon bara: Men vafan kom då jävla idiot. Haha jaja.. All my love to you loco!

Förresten, vem är det som ringer hela fucking tiden med dolt nummer? På engelska lektionen idag ringde någon Assiya typ 23 gånger? Börjar bli ganska så tröttsamt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0