2009

Hann precis klart igår innan taxin kom och körde oss till mina kusiner. Där åt vi sjukt god mat, hehe. Sen blev det mycket kaos och allt gick lite halvsnett.. Trodde inte det skulle bli något överhuvudtaget. Men sen stack mina kusiner iväg på fest, på samma gata som vi skulle till. Så vi tog en taxi till Handen och sådär. Gick upp med alla våra saker till Mickans kusiner och sen drog vi vidare. Vid tolvslaget drog vi ut på en fotbollsplan i närheten och kaos där också, haha. Trodde jag seriöst skulle dö... Det flög raketer överallt,  i träden, runt i skogen, in i staketet runt fotbollsplanen - ja överallt verkligen. Vi drog en flaska champagne på tolvslaget och jag och Mikaela systerförlovade oss samtidigt då också.

Efter det gick vi in igen för jag höll på att dö återigen, men denna gång utav kylan. Mina fötter hade ingen känsel, inte mina ben heller för den delen. Men som alltid, life's a bitch. Alla drog in och det blev fullt i den lilla lägenheten men det var nice. Resten utav kvällen/natten sjöng vi singstar och spelade ölspelet. Runt 4 tiden drog vi hem till Mickans kusiner och sov där. Vaknade sjukt sent och fick toast till frukost utav Mikaelas farbor, hehe..

Kom nyss hem därifrån och möttes av en ny telefon... Min gamla är på lagning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0