Last day

Vaknade klockan halv åtta (förstår ni, HALV ÅTTA) och mådde illa som fan. Kunde inte somna om.. Räcker det inte nu? Jag är förkyld som jag-vet-inte-vad och hade feber igår. Har inte ätit nånting heller eftersom att jag är så jävla rädd för att spy. Ingen är hemma heller så helst inte nu va. Skulle egentligen åkt med Assiya till farsta och fixa en grej, får se hur det blir med den saken. Det är inte förns vid ett tiden så maybe, men den som lever får veta. Ska rida ikväll också, måste det känner jag.

Sista dagen på lovet då, och jag är sjuk as fuck. Snälla kan det inte bli lite sämre iallafall? (Mycket posetiva tankar, tycker ni inte?). Ja, life isn't always sweet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin bild! Är det du? :P

2009-01-07 @ 14:55:25
Postat av: Emma

Solen blev ju lite cool haha. Vart var det någonstans?

2009-01-07 @ 15:44:06
Postat av: Nathalie

Anonym: Ja det är de :)

2009-01-07 @ 19:31:43
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emma: Visst! ;) På väg hem ifrån Gotland..

2009-01-07 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0