Back on track

Det förvånar mig verkligen att ni fortsätter läsa min blogg även fast att jag inte uppdaterat på evigheter.. Men det är bra gott folk. Anledningen till att jag inte uppdaterat är att datorn har gått sönder (alltid min dator som går sönder, ingen annans). Ska inte säga att jag inte haft tillgång till dator alls, för det har jag, finns flera stycken andra här i huset men jag har inte haft någon lust. Dels för att jag inte har några bilder på dom andra datorerna och dels för att jag har varit sjuk. Förra veckan var det feber och när jag äntligen trodde jag blivit frisk så blev jag skit förkyld. Så har varit hemma och sovit för det mesta. Men mycket har hänt fast att jag varit sjuk..(For ya information har mer än halva min klass varit sjuka, iförrgår och igår var dom bara 8st) Nu har jag inte mer tid, ville bara höra av mig så att ni vet att jag lever haha, ska jag fixa något att äta för att sen möta upp mamma för lite shopping och efter det ska jag till skolan då vi har öppethus ifrån 18.00-21.00.

Har lite saker att berätta för er senare...sneakpeek;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0