Bikini

Eftersom att vi hade öppethus igår så är vi lediga idag...Kan behövas ja. Som sagt sitter jag knappt vid datorn nu för tiden..Men ska be min syrras kille att fixa den idag.

Vaknade för ett tag sen och sitter här och käkar frukost medans jag beställer lite nya grejer till sommaren. Bland annat en ny bikini. Hehe love it.. Älskar sommaren, klart bästa årstiden! Så skönt..Juste, om mindre än en månad drar jag till Gran Canaria! Mamma kom in till mitt rum för någon dag sen och berättade att hon bokat biljetter och att vi drar direkt när sportlovet börjar. Inte så länge, tio dagar bara. Men vi drar ju dit för solen och för att shoppa lite, hur nice som helst liksom!

Chris Brown ikväll också!


Kommentarer
Postat av: Moa

har du den där bikinin på tnäs i sommar så kmr ledarna domna ;: hahahah

2009-01-24 @ 12:37:02
URL: http://gosis.devote.se
Postat av: Nathalie

Moa: Hahahaha

2009-01-25 @ 13:58:38
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0