Bäst / Sämst

Bäst just nu:

Akon.
Hans senaste album är ju fan underbart! Jag älskar dom låtarna, nästan allihopa faktist. Många av dom är hyffsat lugna men funkar samtidigt på fest. Allt på samma gång liksom! Dom har spelats nästan överallt och hos nästan alla jag varit hos den senaste månaden, så kommer redan upp en massa minnen när jag hör dom.

Handsfree. Nu för tiden när jag pratar i telefon har jag börjat använda handsfree. Dels för att jag inte brukar sitta stilla och prata med någon i telefon utan gör ungefär 50 andra saker samtidigt, och behöver då mina båda händer. Sen dels för att när jag pratar i telefon kan ett samtal vara mellan 4sekunder och 4timmar, och när vi börjar komma in på timmar brukar mobilen bli alldeles fuktig och äcklig av att jag haft den mot örat så länge, och med handsfreen slipper jag alltså det. Sen ett plus i kanten är ju att man slipper en massa onödiga strålningar...

Jullov. Hallåå, för mig är det värsta befrielsen att inte behöva gå till skolan. Har dock lite ångest över att det roliga börja dra mot sitt slut och att jag har lite att göra dom här sista dagarna. Men gör som jag alltid gör, skjuter upp allt i sista sekund. Då slipper jag iallafall tänka på det nu..Haha.


Sämst just nu:

Prison break. Trodde aldrig att jag skulle nämna PB på en sämst-lista..Men saker och ting börjar gå över styr (riktigt över styr). Det vägrar ta slut, menar då inte serien för gott utan allt som dom påbörjar. Det är nya grejer på gång varenda avsnitt och ja, det börjar bli tröttsamt. Inte blir det bättre utav att alla som laddat ner hela säsongen(min kusin t.ex) säger att Michael kommer dö. För hallå (!), vad är Prison break utan Michael Schofield? Inte ett skit..

PA-raggare/pa överhuvudtaget. När ska dessa gratismedlemmar utan bilder ge upp? Jag har varit stört beroende utav playahead en bra tid(utan att ha gjort något speciellt förutom att kolla andra liksom), men nu har jag lust att kasta ut datorn genom fönstret varje gång jag får ett gb. Tillome när jag har ''Nej ni får inte nmr/msn, Ja jag har kille, Nej jag vill inte träffas och JA jag är säker'' som notis så skriver folk ''Hej sötis, kan man få din msn?'', vad är det folk inte förstår? Det värsta av allt är att när jag inte svarar så skickar dom ännu ett gb..

Kalla fötter. Att ha varit ute och nästan tappat känseln i tårna/fötterna och sedan kommer in i värmen är bland det värsta som finns. Den där hemska känslan när det liksom svider, kliar, sticks, whatever det heter, när fötterna börjar tina upp (värst av allt är när man hoppar in i en varm dusch). Det gör så jävla ont och inte fan hjälper det av att ha sockor i skorna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0