Can't get enough

Det är flera minusgrader ute, det är inte okej. Jag bor ca 5-10 minuter ifrån stationen och jag bokstavligt talat frös ihjäl på vägen hem, det är inte heller okej. Jag kände inte mina tår och kunde knappt röra knapparna på min mobil för det gjorde så ont i fingrarna, och det är fan inte okej nånstans. Blir det kallare så kommer jag inte gå utanför dörren, seriöst då alltså..

Ebru kom iallafall hem till mig när jag hade duschat.. Så sjuk hon är.. Vi sket i stan idag (det var alldeles för kallt!!!!) och drog till Handen en snabbis istället. Kom hem för ett tag sen och Janne hade spelat in Life Of Ryan (thank God) som jag hade missat, så ska titta på det sen. Jag kan inte få nog utav honom! Jag undrar vad min kille skulle säga om han förstod att jag var seriös med att jag skulle lämna honom för Ryan...

    


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du är värkligen kär i den där snubben? Fast han ser faktist jäkligt bra ut! =)

2009-01-05 @ 19:19:09
Postat av: Anonym

han e så jävla snyyyyyyyyygg!

2009-01-05 @ 19:37:16
Postat av: Anonym

p.s KOLLAR ALLTID OCKSÅ PÅ LIFE OF RYAN!

2009-01-05 @ 19:38:22
Postat av: Nathalie

Sandra: Kär är bara förnamnet :) Han ser SJUKT bra ut, hehe..

2009-01-05 @ 20:10:23
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anonym: Visst är han! Haha yeah bra där!(glöm inte bort att han tillhör mig bara..)

2009-01-05 @ 20:11:22
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAR DU POJKE?



///PETER

2009-01-05 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0