Crack a bottle

Jag borde nog sluta ta och berätta om mina såkallade helgplaner.. För det blir aldrig som jag säger. Och när jag tänker efter hade jag planer för hela helgen redan i onsdags..

Gick iallafall med Assiya och Rebecca till Ebru förut idag. Skulle hjälpa henne med hennes löshår eftersom hon är så efterbliven och inte kan själv. Sen kom resten, Fatos, Solin, Nathalie, Imran och Tuba. Vi käkade chips och rökte vattenpipa(och jag sydde ebrus jävla hår samtidigt). Det såg ut som ett helvete i köket bara, annars var det nice. Kadde kom sen också med Ekrem, Mohamed och alla. Snackade en massa och fick reda på lite saker som inte är sant osv. Runt sju drog jag, Assiya och Rebecca hem och käka. Gick tillbaka till Rebecca och chillade där ett tag. Har inte vart hemma hos henne på evigheter typ. Sen gick vi till Tempo för att möta Kadde men sen var han med deras mamma där så vi gick hem till dom och sa till Ebru att hennes mamma sa att vi fick komma in. Så hon släppte in oss igen haha, så jävla synd.  

Fatos är så sjuk, Assiya också. Fick ont i magen, skrattade som fan åt dom, verkligen alltså. Kom iallafall hem för inte så länge sen, äter godis och laddar ner lite filmer som jag hade tänkt att titta lite på om jag inte somnar..




Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPPDATERA!! :D

2009-01-19 @ 16:20:37
Postat av: Nathalie

Anonym: Jag ska jag ska..

2009-01-22 @ 15:00:14
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0