Vilket flyt

Hehe dagen går inte att beskrivas bättre än underbar..och rikare..Typ. Vaknade imorse och var en tusing rikare, hade planerat att köpa en jacka för dom pengarna men den fick jag av mamma istället. Sen hade jag tänkt köpa två munkjackor som hade kostat 550:- men dom fick jag också. Sen (med sånt jävla flyt jag har) så hittade jag en kofta som skulle ha kostat 399:- men så var det rea på 50% så då kostade den 199:- istället, men sen när jag kom till kassan var det ytterligare nånting så den kostade bara 99kr, förstå vad nice. Koftan och ett halsband var det ända som var på rea men det är alltid något. Orkar inte ta upp allt jag inhandlat idag men jag hittade allt jag skulle ha förutom ett par nya vita overknees, affärerna måste vägra sälja dom eller något sånt. När inte ens Gina Tricot (som alltid haft) har kvar dom börjar man ju undra...Kom iallafall hem med lika mycket pengar som jag hade när vi åkte dit, you stupid ass bitch hehe!

Nu ska käka tacos, gillar inte ens tacos men när jag gör det på mitt sätt så duger det väl..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan ?:P

2009-01-06 @ 19:44:42
Postat av: M

Tröjan finns på bikbok tror jag? =)Men har du köpt scarfen på H&M?

2009-01-06 @ 20:54:31
Postat av: Nathalie

Anonym: Bikbok ;) Puss

2009-01-06 @ 21:48:29
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

M: Nej, den är inte från h&m faktist :)

2009-01-06 @ 21:49:18
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0