Hela veckan kvar..

Klockan var lite över elva igår när jag hade tänkt gå och lägga mig, men sen så var jag tvungen att prata lite med Thomas om massa saker, så klockan sprang iväg (like always). När jag tillslut gick och la mig var klockan halv två = ångest. Inte blev det bättre när jag sen vaknar imorse och inser att jag har försovit mig = mer ångest. Kom iallafall iväg sen och har varit så jävla slut hela dagen. Somnade tillochmed när jag tittade på Life Of Ryan, så synd... 

Senare ikväll är det prisonbreak, om jag orkar hålla mig vaken vill säga. Ska äta paj också eftersom att mamma var så snäll och gjorde en när jag sa att jag var så jävla sugen..

Juste! Glömde säga att har tittat på Twilight igen. Och seriöst, the notebook, titanic och alla dom där kan slänga sig i väggen för här kommer världens största mästerverk i filmväg! Förstår alla som säger att dom kollar på den om och om igen. Jag har sett hela tre gånger nu..Lika bra varje gång. Och Edward, PLEASE bite me(!!) My God..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hatade ju prisonbreak haha =P

2009-01-12 @ 21:03:25
Postat av: Nathalie

Anonym: Yeye I know.. Men det är lite hat-kärlek sådär :)

2009-01-12 @ 23:08:56
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Moa

typ bara jag som inte har sett twilight? :$ får ta och göra det snart..

2009-01-13 @ 16:05:52
URL: http://gosis.devote.se
Postat av: Nathalie

Moa: Haha då är det dax att du gör det! :o

2009-01-13 @ 16:30:25
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0