Inte så händelserik helg..typ

Har inte haft så mycket att berätta om därför att jag nästan inte gjort ett skit. Nästan iallafall.. Igår så drog jag och Assiya till stan ett tag och handlade lite små saker. Lite senare kom Rebecca och Mickaela och inte långt efter det åkte vi hem. Käkade middag med familjen och såg på TV resten utav kvällen..Great liksom!

Idag var inte heller så händelserik, inte från början iallafall. Käkade frukost runt elva tiden och låg och tittade på DisneyChannel till typ fyra, för då kom min syster och hennes kille som jag inte träffat på hundra år. Blev glad och ledsen på samma gång, för hennes kille är så jävla störd. Är lite öm i armarna nu om man säger så, heh. Sen runt sex tiden så mötte jag Mickan vid stationen, så åkte vi in och käka. Sen gick vi runt lite och träffade massa konstiga människor haha. Aja, sen gick vi och fixade biljetter till Twilight (bättre sent än aldrig, eller hur var det?). Gick och köpte godis och sen började bion 21.30. Alltså, OH-MY-FUCKING-GOD-(!) vad bra den var! Både jag och Mikaela är kära nu, både i honom och i filmen själv. Seriöst nu alltså... Jag orkar inte. Vi orkar inte. Vet inte vart vi ska ta vägen, haha så jävla synd. Vi känner oss helt konstiga och vill typ dö. Inte okej. Filmen var alldeles för bra, ville att den aldrig skulle ta slut, 2 timmar var not enough liksom! Inte okej. Men, what to do förutom att gå och se den nästa helg också..? Ja, jag är seriös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-11 @ 01:59:09
Postat av: Emma

ÄLSKAR DEN FILMEN SÅ JÄVLA MKT DEN ÄR SKITA BRA!

2009-01-11 @ 15:38:38
Postat av: Anonym

den är faktist grymt bra! och dom är ju så söta ihop =) önskar man hadde det så själv ibland haha.

2009-01-11 @ 15:56:08
Postat av: Anonym

kurd ladda ner bara..

2009-01-11 @ 17:52:53
Postat av: Nathalie

Emma: Yey visst är den :D!

2009-01-11 @ 19:29:03
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anonym: HAHA exakt,önskar att det fanns sånna som honom :)

2009-01-11 @ 19:29:48
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Assiya: Ska så småningom, men det finns inga med bra kvalité eftersom att den är så ny..

2009-01-11 @ 19:31:01
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0