Irriterande

Igår var det fest hos mina kusiner. Käkade middag där och sen lirade jag cs med Andreas kompisar. Pinsamt bra är jag faktist.. Sen började det komma sjukt mycket folk, men det var nice. Var hemma sen runt ett tiden och väntade på min mamma som var på fest hon också. När klockan sen blev tre och dom fortfarande inte var hemma gick jag och la mig. Ringde precis Janne och bad dom köpa hem mat till mig ifrån grillen..Bra frukost, dont you think?

Något som verkligen irriterar mig är att min blogg ser  FUCKED UP ut på vissa datorer. Igår var nästan värst, jag satte mig vid min kusins dator och där hade min blogg till och med andra färger. Rubriken var lila?! Var beror det på?

Allt annat än såhär är fel;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0