It's friday!

Veckan har gått fort och nu är det fredag igen. Så fort tiden går så det är fan s-j-u-k-t... Skolan idag var lugn som den alltid är på fredagar. Kollade film och gjorde lite soppa. Våran blev dock ganka misslyckad men ah, man kan inte vara bäst på allt liksom haha ;). Innan vi gick ifrån skolan snodde Solin med sig en PÅSE med muffins som var kvar sen öppet hus, så det är väl typ vad jag har ätit hela dagen. Vi drog till jordbro och var där någon timma, drog sen vidare till handen för att fixa lite grejer och där var det kaos. En kille hade baxa massa och var helt crazy, tre väktare låg på honom och han skrek ''horunge'', ''fittor ni har brutit min arm'', ''släpp mig din jävla fitta'' osv. Värst utav allt var att han såg helt störd ut. Blev rädd av att bara titta på honom.. 
                         


Solin och Ebru för typ ett år sen haha


Nu ska jag alldeles strax käka lite middag med familjen och efter det får jag se hur det blir. Ska troligen ut med Ebru. Vi hörs babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0