Over and done

Har alltid fått höra att du bara förstör mitt liv men har alltid svarat att: nej du är hela mitt liv.. Men har äntligen kommit vidare. Nu har jag insett att man inte kan ändra på en annan människa, vilket innebär att om du inte tänker ändra på dig själv så kommer du förbli samma person som du alltid varit, tyvär.. Tröttnat på hur du får mig att hoppas och tro, för att sedan sänka mig totalt. Förut ville jag spola tillbaka tiden, men det är nu jag inser att det inte hade spelat någon roll iallafall...Det är inte du som har lurat mig, jag har bara lurat mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen kurva..

2009-01-12 @ 19:45:32
Postat av: Nathalie

Assiya: Yes.. pitchka:)

2009-01-12 @ 23:10:06
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0