Söndag

Har knappt varit hemma nånting idag (låter som om jag aldrig är hemma men...så är det inte riktigt). Hampus fyller 7år idag så vi har firat honom och sen så fyller min storebror också år, eller han fyllde år igår egentligen men vi firade honom idag. Först kalas här och sen kalas där.

Pratade en massa old times med min storebror och han berätta att han hade lånat puttes leg när han skulle in på krogen och blev tagen. Medans min syster, som är 4 år yngre än honom, redan satt där inne. HAHA, så synd och så misslyckat. Vi var där ett bra tag och efter det åkte jag och mamma och handlade. Sen åkte vi och hyrde lite filmer samt köpte godis och popcorn. Har precis käkat middag och kom då på att jag saknar Gossip Girl.. Brukade vara min söndagssysselsättning på kvällarna men men. Nu ska mjukiskläderna på och sen är jag bänkad i sängen rest of the night..


Kommentarer
Postat av: Danijela

VARFÖR HAR DU MIN TAPET SOM BAKGRUND :D?

2009-01-12 @ 15:24:13
URL: http://bigshots.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Danijela: Hahah jaaa visst är jag cool :)? Hata-Kruse...

2009-01-12 @ 16:01:05
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0