En stor & varm sol (eller Ryan Sheckler) , tack

Sitter och fryser ihjäl för det är så fucking kallt i mitt rum.. Someone PLEASE kom och värm mig. Anledningen kan ju vara att jag suttit stilla allt för länge (inte för att det lär bli något annat resten utav kvällen heller).. Har sån jävla huvudvärk och det känns inte direkt bättre utav att jag håller på att kväva mig varje gång jag hostar. Ska bli ganska skönt att bara vara inne hela kvällen, men samtidigt får jag ångest över att löka inne en på fredagskväll..
Känns ganska så sjukt faktist.

Funderar på om jag ska gå och sola solarium imorgon, det behövs ju om man säger så...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HET!

2009-01-02 @ 23:00:37
Postat av: Nathalie

Anonym: Ja..Men han är min, sorry :)

2009-01-05 @ 11:50:40
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0