Ta hand om mig själv-dag

Har inte så mycket att dela med mig av eftersom att jag för det mesta tillbringar dagarna på soffan och försöker återhämta mig ifrån febern (som btw är på väldigt goda vägar). Tog en lång, varm dusch när jag vaknade och smörjde in mig med bodylotion. Har målat naglarna och ätit en god frukost/lunch. Med det vill jag säga att läget är lugnt. Fast ska faktist ta och städa lite här hemma och plocka in disken, så slipper mamma göra det när hon kommer hem. Snällt av mig tycker jag.

Just nu sitter jag i soffan och äter godis och läser lite gossip. Förutom det så sitter jag och funderar på att beställa tandblekning..Inte för att mina tänder inte är vita utan för att dom går att få vitare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också en sånn mobil :P Fast en vit och brun.

2009-01-15 @ 15:43:46
Postat av: Nathalie

anonym: Niiiiice :)

2009-01-15 @ 18:14:22
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0